Sabtu, 26 Disember 2009

bersama mazidul.

Assalamualakum...

Sesuatu agenda yg dirancang spontan telah saya sekeluarga sertai hari ini.. terlebih dulu saya Mohd Rahman B Selamat mengucapkan terima kasih tak terbatas kpd semua kenalan 'bloggers' yg ditemui pagi tadi... mula-mula letak kereta menyapa penghuni kereta sebelah yg sedia tersenyum ... Ha.. ni sama lah tujuan.. di dlmnya pn Azie, pn dan en Mustafa kami tercari-cari lokasi perjumpaan dan dpt kesan peneraju utama Tn Mazidul , isteri dan adik (Azmil)...

Ya.. ni kali pertama temui beliau, figura yg selama ini dilihat di layar TV, peranan utama progrem 360 dan MHI ... beraksi celoteh sakat dgn pengacara Abby Fana dan Wardina.. Ya mengenali beliau dgn lebih dekat adalah jln singkat dan peluang saya suarakan apa saja pendapat dari tajuk diperbincangkan... Terima kasih kerana beliau dan semua adalah pendengar yg teliti dan perihatin kpd situasi sejahtera negara yg dikecapi bersama ketika ini.. dan amat bimbang jika tergugat...



Aksi pemanas badan ke.. ni...



Senam robik ke tarian SATU Malaysia...



Celoteh jenaka dari pengalaman tugas.. dgn hilai ketawa berterusan...
AAA.. ada hantu.. ada hantu ..!!


Gimik yg diaksikan...


Insyaallah nostalgia ini berpanjangan... salam perkenalan dari saya MORASE..









7 ulasan:

Dj Epoi berkata...

Bang dari saya juga Bang!

Salam Berpanjangan!

Memang walaweiiiiiii lah semalam..

Pandai Abg bermain di depan kamera kan heheheheh!

azieazah berkata...

Salam kenal..
Saya juga seronok berkenalan dgn Abang Rahman sekeluarga.. yang peramah lagi mesra..

Moga berjumpa lagi...

Darling Pya berkata...

Salam uncle Rahman
seronok dapat berkenalan dgn uncle & family.semoga hubungan nie berkekalan selama nye...

Kakcik Seroja berkata...

Salam En. Rahman..

terima kasih untuk sajian enak yang keluarga En Rahman bawa. Simpanlah topi dr suami saya (Mustapha) sbg kenangan. :)

morase berkata...

Dj Epoi, azieazah, @cu dan kakcikseroja - maaflah jika ada yang terkurang dari kami. InsyaAllah kita akan berjumpa lagi. kakcikseroja, sampaikan salam kepada en.mustapha, sampai ke hari ini kek pisangnya belum habis dimakan sekeluarga kami!

Izan@mamaAdam berkata...

Salam En. Rahman, seronok ya hari tu. Sy nak btanya bgaimana dpt berhubung dgn anak En. Rahman sbb niat nak 'meminjam' gambar anak saya, Adam dari kameranya. Terimakasih.

Naddy berkata...

nice